Hakkımızda

Geçmişten Günümüze DD

2021

Türkiye'de ve Dünyada süregiden Koronavirüs salgını sebebiyle pandemide ülkemiz ekonomisinin faaliyet döngüsünü oluşturan işletmelerimiz ve müteşebbislerimizin yönetim, eğitim ve insan kaynakları alanında yeni normale uyum kapsamında yanlarında olmaya devam etmektedir.

2018

25. yılımıza özel Çırağan Sarayı'nda "Büyüme ve Kurumsallaşma Sürecinde Değişim Yönetimi" başlıklı bir panelimizi düzenledik. DD olarak 25. yılımızı geride bırakırken, 40 ayrı sektörde yaklaşık 200 kuruma "Kurumsal Gelişim ve Yönetim Geliştirme" hizmeti, bu kurumlar haricinde yine 400'ü aşkın kuruma da İnsan Kaynakları Danışmanlığı ve/veya Eğitim Danışmanlığı hizmeti ile, toplamda 600'ü aşkın kuruma danışmanlık hizmeti verdik.

2017

15 yıldır faaliyetlerimizi sürdürdüğümüz Mecidiyeköy ofisimizden Basın Ekspres yolu üzerinde inşa edilen Town Ofis'e taşındık. Yeni Ofis Açılışı Resepsiyonumuzu, iş dünyası ve akademik çevrenin önemli isimlerinin katılımıyla 24 Ekim 2017'de gerçekleştirdik.

2015

22 yıldır verdiği tüm hizmetlerde kurumsal bilgi yönetimi ve bilgi mahremiyetine önem veren ve bunu faaliyetlerinin temel değerlerinden biri olarak kabul eden Değişim Dinamikleri, tüm çalışmalarla birlikte, denetim / belgelendirme süreçlerini de tamamlayarak, Aralık 2015'te ISO 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesini alarak sektöründeki ilklerden olmuştur. Nevi değişikliği ile A.Ş. olduk.

2013

Değişim Dinamikleri Yönetim Merkezi II. Nesle geçiş gerçekleşti. Kurumsal Gelişim ve Yönetici Kariyer Planlamasının bir aşaması olarak 2010 yılından bu yana Projeler Koordinatörü olarak çalışmakta olan Ahmet Nedim Erdemir, Ortaklar Kurulu Kararı ile Haziran 2013 tarihi itibariyle Genel Müdür olarak atandı.

2011

Farklı sektörlerden birçok kurum ile Yönetim, Eğitim ve İnsan Kaynakları Danışmanlığı'nda proje anlaşmaları imzalamaya devam ettik. 2010 yılına özel yaptığımız kampanyalar ile kurumlara profesyonel destek almalarının önünü açtık. Öğrencilere yönelik olarak verdiğimiz burs ve staj imkânlarının yanı sıra gelecekteki yöneticilerimize üniversiteler ve vakıflarda çeşitli sunumlar gerçekleştirdik.

2010

Düzenli olarak gerçekleştirdiğimiz Uzman / Danışman İstişare Toplantısı ile bir araya getirdiğimiz eğitmenlerimiz, KOBİ'lerin gözünden eğitimin önemini tartıştı. Eğitimdeki kriz noktalarını irdelemek, çözüm üretmek ve eğitime farklı bir bakış açısı getirebilmek için bir grup uzman / danışmanımız ile birlikte DD bünyesinde Eğitim Atölyesi kurduk.

2009

Kuruluşundan bugüne firmalara işe alım hizmeti sunan Değişim Dinamikleri Yönetim Merkezi gereklilik haline gelen ve İŞKUR tarafından verilen Özel İstihdam Bürosu belgesine sahip oldu.

2008

15. yılımızı tamamladığımızda özel sektörden onlarca farklı sektörden, kamu ve sivil toplum kuruluşlarının da içinde bulunduğu yüzlerce kurum ile çeşitli projeler yürütmüş, on binlerce kişiye eğitimler vermiş olmanın gururunu yaşadık. Yeni anlaşmalarımıza ve hizmetlerimize de hız kesmeden yenilerini de eklemeye devam ettik.

2007

IV. Uzman / Danışman İstişare Toplantısı ile danışmanlık sektöründeki sorunlar ve çözüm yolları tekrar irdelendi. İş dünyasına yönelik olarak 15. yılımız dolayısıyla "İnovasyon" başlıklı bir panel düzenledik.

2006

Her zaman farklı projelere imza atan ve işini titizlik ve disiplinle yerine getiren DD, İtfaiye Daire Başkanlığı'na personel alımında en uygun adayları seçebilmek için 6000 kişi ile mülakat, 2500 kişi ile psiko-teknik testler yapıldı.

2005

İş dünyasına yönelik olarak düzenlediğimiz 2005 Yılı Biterken Türkiye Ekonomisi ve 2006 Yılı Beklentileri paneli büyük ilgi ile karşılandı.

2004

DD olarak organize ettiğimiz Uzman / Danışman İstişare Toplantısı ile sektöre yıllarını vermiş uzmanların ve akademisyenlerin bulunduğu bir ekiple Değişim Dinamikleri'nin gelecek 10 yıllık vizyonu ve danışmanlık sektörünün sorunlarını tartıştık.

2003

Değişim Dinamikleri Yönetim Merkezi, 10 yıllık bilgi birikiminin ışığında, sektörün öncüsü olmanın gururu ve sorumluluğu ile değişimi yönetmeleri ve geleceğe hazırlıklı olmaları konusunda kurumlara rehberlik etmeyi sürdürüyor.

2001

Değişim Dinamikleri Yönetim Merkezi, geleneksel iftar programının dokuzuncusunda 100'ü aşkın ayrı kuruluşun müteşebbis ve tepe yöneticilerini her yıl olduğu gibi biraraya getirdi.

2000

Sistem, bilgi ve insan üçlüsüne güvenmek gerektiğine vurgu yapan Değişim Dinamikleri Yönetim Merkezi, Yönetim Danışmanlığı’nın birinci ilkesi olan gizlilik prensibi ile birçok yeni projeye imza atmaya devam ediyor.

1998

Kurumlar, yeniden yapılanma sürecinde daha önce uygulanmış modelleri uygulamak yerine Değişim Dinamikleri Yönetim Merkezi’nin kurumlara özel ancak evrensel ilkelere uygun hazırladığı çözüm, yöntem ve sistemleri uygulamayı tercih ediyor.

1995

Basın yayından gıda sektörüne tüm alanlarda yaşanan rekabette Yönetim Danışmanlığı’nın zorunluluğu ortaya çıkmaya başladıkça, Değişim Dinamikleri Yönetim Merkezi iddiasını koruyarak sektörünün ilk sıralarında yerini aldı.

1994

Değişim Dinamikleri Yönetim Merkezi’nin Çırağan Sarayı’nda düzenlendiği eğitimde, sektörlerinin öncü kuruluşlarından müteşebbis ve üst yöneticilerin katılımıyla “Yönetim Danışmanlığı’ndan Nasıl Faydalanılır?” konusu tartışıldı.

1993

KURULUŞ

Değişim Dinamikleri Yönetim Merkezi, 1993 yılında farklı ve kaliteli hizmet sunmak iddiasıyla ilk merkez binası olan Mecidiyeköy, İstanbul’da Yönetim Danışmanlığı sektöründe kuruldu. 1993 yılında DD olarak Yönetim Danışmanlığı alanında ilk çalışmamız Kar Şirketler Grubu ile gerçekleşti.

Footer Logo Şerit
Hizmet İstek Formu
Hizmet İstek Formları

Değişim Dinamikleri olarak göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. Lütfen kurumunuzun ihtiyaçları ile ilgili aşağıdaki kategorilerden birini seçerek belirtilen soruları yanıtlayınız.

Yönetim Danışmanlığı
Hizmet İstek Formu
Eğitim Danışmanlığı
Hizmet İstek Formu
İnsan Kaynakları Danışmanlığı
Hizmet İstek Formu

Size en kısa zamanda geri dönüş yapacağız.