DD’DEN HABERLER ← tüm haberlere git

Mercan Optik Satış Ekibine yönelik “Değer Odaklı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi” Eğitimi Gerçekleştirildi

06 Ağustos 2019
Mercan Optik Satış Ekibine yönelik “Değer Odaklı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi” Eğitimi Gerçekleştirildi

01.08.2019 tarihinde Mercan Optik Satış Ekibine yönelik “Değer Odaklı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi” Eğitimi Hotel Zeytin Bahçesi – İznik / BOLU’da gerçekleştirildi.


Eğitim;

  • Pazarlama Kavramı
  • Pazarlama Ürün savaşı mıdır? Algı Savaşı mı?
  • Pazarlamacı gözüyle insanlığın geçirdiği 4 evre hangileridir?
  • Çalışanların ve yöneticilerin farkında olmaları gereken FARKLILAŞMAK neden önemlidir?
  • İnsan nasıl bir varlıktır?
  • Müşteri gözünde fiyat değerlemeleri nasıl yapılır?
  • Word of Mouth Nedir?
  • CLV Nedir? Ne işe yarar?
  • Müşteri Deneyim Tasarımı Nasıl Yapılır?
  • Etkili İletişim Teknikleri
  • Kişilik Tipleri

Katılımcılara, iş ve özel hayatlarında kullanabilecekleri kıymetli bilgiler aktarıldı.

Bu içeriği paylaşabilirsiniz

Footer Logo Şerit
Hizmet İstek Formu
Hizmet İstek Formları

Değişim Dinamikleri olarak göstermiş olduğunuz ilgi için teşekkür ederiz. Lütfen kurumunuzun ihtiyaçları ile ilgili aşağıdaki kategorilerden birini seçerek belirtilen soruları yanıtlayınız.

Yönetim Danışmanlığı
Hizmet İstek Formu
Eğitim Danışmanlığı
Hizmet İstek Formu
İnsan Kaynakları Danışmanlığı
Hizmet İstek Formu

Size en kısa zamanda geri dönüş yapacağız.