2024 Yılı Çedaş ailesi olarak Müşteri Deneyimi, Satış ve İletişim eğitimimizde bir aradaydık! Güçlü bir ekip, etkili bir iletişimle müşteri memnuniyetini en üst seviyeye taşıyarak bu eğitimin, ekip arkadaşlarımıza büyük katkılar sağlayacağına inanıyoruz.
Bu keyifli yolculukta bizlere yoldaş olan DD Değişim Dinamikleri Yönetim Merkezi ekibine teşekkür ederiz.
Müşteri Memnuniyeti İçin Bir Adım Daha Atarak;
Müşteri Deneyimi, Satış ve iletişim becerilerimizi geliştirmek adına çok değerli bir eğitimde bir araya geldik.
Daha iyi iletişim, daha güçlü bağlar ve daha mutlu müşteriler için öğrenmeye devam ediyoruz!
Müşteri odaklı bir yaklaşımın işimize kattığı değeri hep birlikte bir kez daha deneyimledik. Bu keyifli eğitimle ekip ruhumuzu güçlendirirken, müşterilerimize daha iyi hizmet sunma yolunda yeni bakış açıları kazandık…
İletişim Gücümüzü Artırarak;
Harika bir eğitimle, müşteri odaklı yaklaşımımızı daha da geliştirdik. Ekip olarak öğrendiğimiz her yeni bilgiyle müşterilerimize daha fazla değer katmak için çalışıyoruz. Daha iyisi için durmadan ilerliyoruz!
Müşteri Odaklılık: Kazan-Kazan Yaklaşımı,
Bugün, işimizin temel taşı olan müşteri memnuniyeti için yeni yollar öğrenme fırsatı yakaladık.
Hem eğlendik hem öğrendik! Eğitimlerimizle güçlenen bir ekip olarak geleceğe daha umutla bakıyoruz.
Eğitime destek veren ve emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma da ayrıca teşekkür ediyorum.
Betül ÖKAN GÜNDÜR
ÇEDAŞ
İK MÜDÜRÜ
Bu içeriği paylaşabilirsiniz
© Copyright 2021. Değişim Dinamikleri. Tüm hakları saklıdır.