Sarteks Merkez Lokasyonunda Müşteri Değerleri – Müşteri Odaklı İşletme Eğitimi Gerçekleştirildi

12-12-2018

Sarteks Merkez lokasyonunda Yöneticiler ve İdari Kadro’nun katılımı ile 08 Aralık 2018 tarihinde Müşteri Değerleri ve Müşteri Odaklı İşletme Eğitimi gerçekleşti.

Eğitimde;

  • İnsanın Mutluluk Arayışı,
  • Meta Ekonomisinden Deneyim Ekonomisine ya da Böcekten İnsana,
  • Fred Faktörü İnsan: Buzdağı, Beyin, Mantıksal Algı Boyutları Hizmet aşamaları ve Hizmet Üçgeni,
  • Unutulmaz Müşteri Deneyiminin 10 maddesi

değerlendirildi.

Eğitimde; müşteriler ile sağlam temelli ilişkiler için gerekli yolun ilk aşamada çalışanların mutluluğundan geçtiği ve bunu müşteri tarafına yansıtılmasının etkileri üzerinde durulmuştur.