Mercan Optik Satış Ekibine yönelik “Değer Odaklı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi” Eğitimi Gerçekleştirildi

06/08/2019

01.08.2019 tarihinde Mercan Optik Satış Ekibine yönelik “Değer Odaklı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi” Eğitimi Hotel Zeytin Bahçesi – İznik / BOLU’da gerçekleştirildi.

Eğitim;

  • Pazarlama Kavramı
  • Pazarlama Ürün savaşı mıdır? Algı Savaşı mı?
  • Pazarlamacı gözüyle insanlığın geçirdiği 4 evre hangileridir?
  • Çalışanların ve yöneticilerin farkında olmaları gereken FARKLILAŞMAK neden önemlidir?
  • İnsan nasıl bir varlıktır?
  • Müşteri gözünde fiyat değerlemeleri nasıl yapılır?
  • Word of Mouth Nedir?
  • CLV Nedir? Ne işe yarar?
  • Müşteri Deneyim Tasarımı Nasıl Yapılır?
  • Etkili İletişim Teknikleri
  • Kişilik Tipleri

Katılımcılara, iş ve özel hayatlarında kullanabilecekleri kıymetli bilgiler aktarıldı.