İhracatta Markalaşma ve Marka Olmanın Finansal Getirileri

Tarih: 16-01-2020 | Yer: Çırağan Palace Kempinski

Amaç

Üst düzey karar vericilerde  (Yönetim Kurulu Başkanı, Yönetim Kurulu Başkan Vekili, Murahhas Aza, Yönetim Kurulu Üyesi, CEO, CMO, Genel Müdür  ve Genel Müdür Yardımcısı, İhracat Müdürü, Satış Müdürü, Pazarlama Müdürü, İletişim Müdürü, Reklam Müdürü, İş Geliştirme Müdürü); Markalaşarak aynı ürünü yurt dışına daha yüksek fiyatla satmak, küresel marka yaratmak, markanın algısını doğru yönetmek konularında farkındalık oluşturmak.

Seminerin Katkısı:

Katılımcılar seminerde; fuar katılımları dışında neler yaparlarsa ihracat satışları hem artar hem de daha karlı olur? Sorusunun cevabını bulacaklar ve küresel marka yaratma sürecinin adımlarını öğreneceklerdir. Seminerde dünyadan ve Türkiye’den başarılı ihracat vakalarına da yer verilecektir.

 Sunuş Tekniği:

  • Power point dosya,
  • Videolar,
  • İnteraktif soru-cevaplı.

İçerik:

  • MARKA NEDİR?
  • MARKA DEĞERİ NEDEN ÖNEMLİDİR?
    • Marklaşmanınn finansal getirileri nelerdir?
      • İhracatta marka değerinin yararları nelerdir?
    • İHRACATTA PAZARLAMA-SATIŞ İLİŞKİSİ
      • Pazarlamayla satış arasındaki farkı keşfeden marka olur.
      • Pazarlama müşteri yaratır.
    • İHRACATTA PAZARLAMA-REKLAM İLİŞKİSİ
    • Reklam yapmadan marka olan global örnekler.
    • Öğlen arası
    • MARKA AĞACI
      • Büyük fikrin doğduğu an
      • Marka adı
      • Logo
      • Motto
      • Marka hikayesi
      • İletişim
    • İHRACATTA OLMAZSA OLMAZLAR VE MARKA İLİŞKİLERİ:
      • Fuar katılımları,
      • İnternet sayfası,
      • Katalog, POP,
      • Sosyal medya,
      • CRM-CEM-CVM-CLM,
      • B2B ve B2C farkı,
      • Araştırmalar,
      • Konumlandırma,
      • Turquality ve Bakanlık teşvikleri.
    • KÜRESEL MARKALAŞMADA HEDEF-STRATEJİ-TAKTİK İLİŞKİSİ NASIL OLMALIDIR?

Eğitmen: Ömer ŞENGÜLER

Ömer Şengüler, M.Bin Saud Üniversitesi’nde Sosyal Bilimler eğitimi aldı. İstanbul Üniversitesi İşletme İktisadı Enstitüsü ve Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde yüksek lisans yaptı.

MIT Sloan School of Management’ta ASP, MA; Harvard Business School’da Executive MBA, OPM yaptı. Bilgi Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nde AB Hukuku Yüksek Lisans Programı’nı tamamladı. Şengüler, MÜSİAD ve Reklamcılar Vakfı’nın da kurucu üyesi.

1986 yılında Creative Ajans (PANEL), 1994’te Açıkhava Reklam Ajansı (MAGIC) ve Prodüksiyon Ajansı (MARS) iletişim şirketlerini kurdu. Daha sonra bu şirketleri Amerikan Clear Channel’a sattı.

Şu anda 2012 yılında kurduğu Global Magic Brands’in başında “Marka Mimarı” olarak başarılı çalışmalarına devam ediyor. Ömer Şengüler’in hedefi; “Dünyanın en değerli yüz markası listesine bir Türk markasının girmesini sağlamak”tır.

Marka Mimarı,

Ulusal ürün, kurum, kişi, kent ve ülkelerin marka konumlandırmalarını, pazarlama stratejilerini geliştirerek dünya markası olmalarını sağlar.

Global Magic Brands danışmanlık şirketi başkanı ve Marka ol e mi? kitabının yazarıdır. 

Ücretlendirme: 1.600 TL + KDV. Aynı seminere, aynı kurumdan iki veya üç kişi katılırsa %5, dört veya beş kişi katılımcı için %10, altı ve üzeri katılımcı sayısında %15 indirim uygulanır. Programımızda sabah ikramı, öğle yemeği ve iki kahve arası (tatlı ve tuzlu kurabiyelerle) mevcuttur.

 

KATILIMCI BİLGİLERİ
No Adı-Soyadı Unvanı Cep Telefonu
1 * * *
2
3
4
5

FİRMA BİLGİLERİ
Fatura İsmi: (Kurum Unvanı/ Şahıs) *
Kargo Adresi *
Telefon *
Faks
E-Posta *
Fatura Adresi *
Vergi Dairesi / No: (T.C. Kimlik No) *
Seminerimizi nereden duydunuz?:
Resimde gördüğünü kodu giriniz: captcha
* İşaretli alanları doldurmak zorunludur

EK BİLGİLER
İletişim: Bahar Baş ÜZEL - bahar.uzel@dd.com.tr - 0531 105 43 39
Ücretlendirme: 1.600 TL + KDV. Aynı seminere, aynı kurumdan iki veya üç kişi katılırsa %5, dört veya beş kişi katılımcı için %10, altı ve üzeri katılımcı sayısında %15 indirim uygulanır. Programımızda sabah ikramı, öğle yemeği ve iki kahve arası (tatlı ve tuzlu kurabiyelerle) mevcuttur.
Rezervasyon: Rezervasyonunuzun yapılabilmesi için Katılım Formunun doldurulup tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir. Kesin kayıt için web sitemizde yer alan banka hesaplarına 09-01-2020 günü mesai bitimine kadar ücret yatırılmalıdır. Katılım Formu ve Banka Dekontunu bize göndermeniz durumunda kesin kaydınız gerçekleştirilecektir. Fatura, seminer günü düzenlenerek tarafınıza katılım belgeniz ile teslim edilecektir.
Kayıt İptali: Katılımcıların 09-01-2020 - 12-01-2020 tarihleri arasında yaptıkları iptallerde yatırılan ücretin %50’si geri ödenir. 13-01-2020 – 16-01-2020 tarihleri arasında yapılan iptallerde ise geri ödeme yapılmaz.
Erken Kayıt: Erken kayıt vb. kampanya durumlarında burada belirtilen ödeme tarihi, kayıt iptali vb. koşullar yerine kampanya detaylarındaki koşullar esas alınır.
Hesap Numaramız: DD Değişim Dinamikleri Yönetim Merkezi A.Ş.

Albaraka Türk / Merkez Şube / TL IBAN : TR88 0020 3000 0110 9708 0000 07