Kadifeteks Satış Ekibine “Değer Odaklı Müşteri İlişkileri Yönetimi” Eğitimi gerçekleştirildi

22/03/2019

Kadifeteks’in satış ekibine yönelik “Değer Odaklı Müşteri İlişkileri Yönetimi” eğitimi, 16 Mart 2019 tarihinde Wyndham Grand İstanbul Europe Hotel’de gerçekleştirildi.

Eğitimde;

  • Pazarlama Nedir?
  • Pazarlama Anlayışı Nedir?
  • Bir şirket nasıl büyür? Talebi büyütmenin yolu nedir?
  • Pazarlama ihtiyaç mı karşılar, yoksa ihtiyaç mı oluşturur?
  • Çalışanların ve yöneticilerin farkında olmaları gereken farklılaşmak neden önemlidir?
  • Bir müşterinin gerçekten ne istediğini nasıl anlarız?
  • Müşteri gözünde fiyat değerlemeleri nasıl yapılır?
  • Müşterilere ne tür değerler sunabiliriz?
  • Word of Mouth Nedir?
  • CLV Nedir? Ne işe yarar?
  • Müşteriler sizi niye seçer?
  • Müşteriler/insanlar üzerinde farklı ve uzun dönemli olumlu bir etki nasıl bırakılır?
  • Müşterilere unutulmaz deneyim yaşatacak olan hizmeti nasıl sunarız?

gibi ana başlıklarda aktarılmıştır. Bu eğitimle; yeni rekabet ortamlarında çalışan-müşteri ilişkileriyle ilgili yetkililere, strateji geliştirme ve kurumları için değer yaratma çabalarında yardımcı olacak pratik yöntemlerin aktarılması amaçlanmıştır.