Erçal Group Yöneticileri İle “Değer Odaklı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi” Eğitimi Gerçekleştirildi

05/11/2018

Erçal Group – Samsun lokasyonunda Yönetim Kurulu Üyeleri ve Yöneticilere yönelik “Değer Odaklı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi” Eğitimi 06 Ekim 2018 tarihinde gerçekleştirildi.

Eğitimde;

  • İnsanın Mutluluk Arayışı,
  • Meta Ekonomisinden Deneyim Ekonomisine ya da Böcekten İnsana,
  • Fred Faktörü İnsan: Buzdağı, Beyin, Mantıksal Algı Boyutları Hizmet Aşamaları ve Hizmet Üçgeni,
  • Unutulmaz Müşteri Deneyiminin 10 Maddesi

başlıkları aktarılmıştır.

İlgili eğitimde; ana faaliyet alanlarından birisi satış olan Erçal Group’ta modern pazarlama anlayışı,  müşterilerle uzun dönemli ve karlı ilişkiler kurmak aynı zamanda bu yolun çalışan mutluluğundan geçtiğini vurgulamak amaçlanmıştır.