Erçal Group – Samsun İdari Kadro Çalışanlarına Yönelik Değer Odaklı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Eğitimi Gerçekleştirildi

16/11/2018

Erçal Group, Samsun İdari Kadro çalışanlarına yönelik olarak 10 Kasım 2018 tarihinde Değer Odaklı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi gerçekleştirildi.

Eğitimde;

  • İnsanın Mutluluk Arayışı,
  • Meta Ekonomisinden Deneyim Ekonomisine ya da Böcekten İnsana,
  • Fred Faktörü İnsan: Buzdağı, Beyin, Mantıksal Algı Boyutları Hizmet Aşamaları ve Hizmet Üçgeni,
  • Unutulmaz Müşteri Deneyiminin 10 Maddesi

aktarılmıştır.

Eğitimde; değer odaklı ve uzun dönemli müşteri ilişkilerinin oluşması ve geliştirilmesine yönelik bilgi paylaşımlarında bulunulmuş olup ayrıca unutulmaz müşteri ilişkilerinin temelinde neler olduğu vurgulanmış; uygulamalar gerçekleştirilmiştir.