Erçal Group – İdari Kadro’ya Yönelik Değer Odaklı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi Eğitimi Gerçekleştirildi

12/11/2018

Erçal Group – İstanbul lokasyonunda İdari Kadro’ya yönelik “Değer Odaklı Pazarlama ve Müşteri İlişkileri Yönetimi” Eğitimi 20 Ekim 2018 tarihinde gerçekleştirildi.

Eğitimde;

  • İnsanın Mutluluk Arayışı,
  • Meta Ekonomisinden Deneyim Ekonomisine ya da Böcekten İnsana,
  • Fred Faktörü İnsan: Buzdağı, Beyin, Mantıksal Algı Boyutları Hizmet Aşamaları ve Hizmet Üçgeni,
  • Unutulmaz Müşteri Deneyiminin 10 Maddesi

başlıkları aktarılmıştır.

İlgili eğitimde; Müşterilerle uzun dönemli ve karlı bir ilişkiye girmek için en etkili ve gerekli yolun çalışanların mutluluğundan geçtiğini, ikisinin aynı amaç olduğunu vurgulamak ve unutulmaz müşteri deneyimi için gerekli yöntem ve uygulamaları göstermek amaçlanmıştır.