Efor Metal; “Müşteri Değerleri ve Müşteri Odaklı İşletme Eğitimi” gerçekleştirildi

06/03/2019

Efor Metal Merkez lokasyonunda yöneticiler ve idari kadro’nun katılımı ile 23 Şubat 2019′ da “Müşteri Değerleri” ve “Müşteri Odaklı İşletme” eğitimi gerçekleşti.

Eğitimde;

  • Müşteri odaklılık, CRM,
  • Müşteri ilişkileri sisteminde denetim,
  • Müşteri odaklı stratejiler,
  • Müşteri ilişkilerinde kurumsal etik ilkeler,
  • Değer türleri ve tanımı,
  • Müşteri değeri oluşturmak,
  • Müşteri memnuniyeti oluşturmak,
  • Marka değeri oluşturmada adımlar,
  • Spesifik aksiyon planları nelerdir?
  • Bu planlar ne zaman başarılacak ve bunlardan kimler sorumlu olacaklar dır?
  • Bütçesi ve tahmin edilen sonuçları ne olacak?
  • Değer temelli iletişim ve fiyatlama

konuları üzerinde duruldu. Müşteriler ile sağlam temelli ilişkilerde, çalışanların mutluluğu odaklı kurumiçi iletişim stratejisinin önemi de vurgulanmıştır.