Mercan Optik Satış Ekibi İle “Etkin Satış Teknikleri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi” Eğitimi Gerçekleştirildi.

03/08/2018

Mercan Optik Satış ekibi  ile Courtyard Marriott Hotel’de, “Etkin Satış Teknikleri ve Müşteri İlişkileri Yönetimi” Eğitimi, 27 – 28 Temmuz 2018 tarihleri arasında 2 günlük bir program şeklinde gerçekleştirildi.

Eğitimde;

  • Sinerjinin önemi,
  • Sorumluluk nedir, sorumluluk almak – vermek,
  • Satışçı hangi alışkanlıklara sahip olmalı?
  • Misyon & Vizyon,
  • Liderlik,
  • Disiplin kültürü,
  • Kontrol Listeleri,
  • Müşteriler kararlarını neye göre verirler?
  • Müşteri çeşitleri,
  • Neden Müşteri İlişkilerini Yönetmek İstiyoruz?
  • Rekabet analizi,
  • Müşteri, tüketici, kimdir?
  • Neden müşteri kaybederiz?
  • Geçmiş zamanda ve şimdiki zamanda müşteri,
  • Müşteri ne bekler, beklentilerin karşılanması,
  • Başarılı bir satıcının kişilik ve kişisel özelliklerinin tanımlanması,
  • Şirketimiz ve müşterilerimiz bizden ne bekliyor?
  • Müşteri üzerinde profesyonel etki bırakmamızı engelleyen davranışlar,
  • İkna için 6 sır,
  • İyi bir satışçının sahip olması gereken yetkinlikler,
  • Zor müşteri ile nasıl baş edilir?
  • Etkili satış yöntemleri nelerdir?
  • İtirazlar ve itirazları giderme,
  • Müşteri itirazı nasıl müşteri hedefi haline çevrilir?
  • Etkileyici Sözcükler,
  • Otopsi,
  • Problem nasıl tespit edilir?

gibi konuların üzerinde ayrıntılı olarak durulmuştur.

Bu eğitimle katılımcılara; satış mesleğini icra eden kişilerin kendilerini ve yeteneklerini fark etmeleri, müşterilerini tanıma ve analiz etmeleri, müşterilerinde güven yaratmaları, müşterilerini anlama ve ihtiyaçlarına cevap vermelerinin yanında müşterilerini satın alma eylemine nasıl yönlendirmeleri gerektiğinin kilit noktaları üzerinde durulmuştur. Uygulanan birtakım aktiviteler ile interaktif bir eğitim gerçekleşmiştir.