Emin Şirketler Grubu Müşteri Danışmanlarına “Müşteri Deneyimi Yönetimi” Eğitimi Gerçekleştirildi…

Emin Şirketler Grubu, Eminevim Müşteri Danışmanlarına yönelik “Müşteri Deneyimi Yönetimi” Eğitimi, 10-11 Haziran  2019  tarihleri arasında 2 günlük yoğun bir program ile gerçekleştirildi.

Eğitimde;

  • Gördüğünü okumak.
  • Ekibin bir parçası olmak önemli midir? Ekip olmak.
  • Sorumluluk bilinci.
  • Sinerjinin önemi.
  • Kariyer nedir, satış kariyeri ne demektir?
  • Farklılıkların önemi – hepimiz daha akıllıyız.
  • Alışkanlıkların gücü – hangi alışkanlıklara sahip olmalıyız? Neden?
  • Zamanı nasıl kullanmalıyız? Aylık, haftalık, günlük planlarımız.
  • Kişisel vizyon ve hedef oluşturmak.
  • Hedefe odaklanmak.
  • Bay ve Bayan İnci nedir? Taraftar yetiştirmek.
  • Disiplinli insan, disiplinli düşünce, disiplinli eylem.
  • Motivasyon teorisi – tekrarlayan davranışlar neden motivasyonu ve sahiplenmeyi artırır.
  • Kontrol listeleri.
  • Satış temsilcisi – Müşteri deneyimi yönetmeninin kişisel özellikleri.
  • Karşılamanın önemi.
  • İletişimde hipnotik kelimeler ve vücut dili.
  • Girizgâh nedir, nasıl yapılır? Neden girizgâh yapmalıyız ve sonrasında neden bir talepte bulunmalıyız?
  • Müşteri bilgileri satışta ne işe yarar.
  • Tutum ve Negatif tutum döngüsü.
  • Deneyim kontrol listesi.
  • Karşılama nasıl yapılmalı. Karşılama sırasında kullanılacak araçlar.
  • Karşılama sırasında geçecek süre ve bu süre içinde neler yapılacağı.
  • Toplanması gereken bilgiler formu ve bu formun doldurulması şekli.
  • Form ile birlikte satış danışmanına ulaşım, müşteri satış danışmanı tanıştırılması.
  • İhtiyaçları için danışmanın her zaman yardım isteyebileceğinin belirtilmesi.
  • Çocuk var ise çocuğun – sunum sırasında yapacaklarının belirlenmesi.
  • Müşterinin durumuna göre gerekiyorsa sunum yapılacak yerin organizasyonu.
  • Müşterinin durumuna göre gerekiyorsa mağaza müdürünün veya yetkilisinin haberdar edilmesi.
  • Referans almak. Kontak kurmak – davet telefonu, teyit telefonu, denetleme telefonu, teşekkür telefonu, bilgilendirme telefonu.
  • Sunum sonrası takip programı, itirazlar ve cevapları, günlük rapor – otopsi.

gibi konuların üzerinde ayrıntılı olarak durulmuştur. Bu eğitimle, katılımcılara müşteri ilişkilerini güçlendirecek ve uzun vadeye taşıyacak davranış ilkelerini öğreterek bu  süreci uzun süreli memnuniyete dönüştürebilmeyi sağlanması amaçlanmıştır.

Emin Şirketler Grubu İle Eğitimlerimiz devam edecek…