Pazarlama Müdürü
(Ref: 401-B)

İş Açıklaması

Danışmanlığını yapmakta olduğumuz şirketimiz bünyesinde görevlendirilmek üzere;

  • Yıllık pazarlama bütçesinin takip edilmesi ve raporlanması,
  • Mevcut pazarlama yöntemlerinin görsel ve içerik açısından zenginleştirilmesi, gerekli revizyonların yapılması, segment bazlı pazarlama iletişimi stratejilerini belirleyerek ve uygulanmasının sağlanması,
  • Pazardaki yeni trendler ile iletişim aktivitelerinin takip ve analiz edilmesi, yeni pazarların araştırılması ve internet sitemize yönelik uygulamaların geliştirilmesi,
  • Reklamların ve projelerin, tasarımdan yayınlanma sürecine kadar yürütülmesi,
  • Dijital mecralarda hedef kitleye uygun kampanyalar oluşturulması ve satış arttırmaya yönelik kampanyalar geliştirilmesi,
  • Müşteri ve iş ortakları ile paylaşımlarda bulunmak üzere kurumsal sunum ve dosyaların hazırlanması,
  • Sosyal medya, Google, dijital reklamlar ve diğer dijital kanallardan optimum geri dönüşlerin takibi ve raporlanması,
  • Dönemsel olarak rekabet analizi raporlarının üretilmesi,
  • Markanın video içeriklerinin üretimini ve KPI’lara ulaşacak şekilde dijital iletişimlerinin sağlanması,
  • Ürün/marka bilinirliğini artırmaya yönelik projeler geliştirilmesi,
  • Yıllık hedeflere ulaşmak için marka ve iletişim stratejisi doğrultusunda ATL ve BTL tanıtım faaliyetlerinin yürütülmesi,
  • Sosyal medya ve reklam ajanslarının KPI’lara uygun olarak yönetilmesi

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar

  • Online, offline pazarlama araçları konusunda en az 8 yıl ve pazarlama/ekip yönetiminde ise en az 3 yıl aktif görev olarak almış,
  • Dijital pazarlama kanallarının yönetimi, strateji geliştirilmesi, offline pazarlama kanalları yönetimi konusunda deneyimli,
  • Tüm Google araçları ve diğer yardımcı araçları (Başta Adwords ve Analytics, Search Console, Tag Manager, Yandex Metrica gibi), Facebook, Instagram,Twitter ve Youtube reklamları yönetim, analiz ve optimizasyonu, Facebook Business Manager, blogger ve influencer network konularında bilgi sahibi ve deneyimli,
  • Promosyon malzemeleri, baskılı işler gibi pazarlama İletişimi birimine ait üretim, satın alma ve sözleşme süreçleri konusunda deneyimli,
  • MS Office programlarına hakim,
  • Sonuç odaklı, stratejik karar alabilen, planlama ve organizasyon becerisi yüksek,
  • İyi seviyede İngilizce bilen,
  • B sınıfı sürücü belgesine sahip, aktif araç kullanabilen,
  • Seyahat engeli olmayan,
  • Erkek adaylar için askerlik hizmetini tamamlamış,

Kurumsal deneyim ve görgüsü olan, düzenli ve disiplinli çalışmayı kendisine ilke edinmiş, bütünsel kalite ve sürekli gelişim anlayışına sahip, bilgisayardan ve ofis yazılımlarından etkin olarak yararlanabilen ve askerlikle ilgisi olmayan bay adayların başvuru yapmaları rica olunur.

Başvurular cevaplandırılacak ve kesinlikle gizli tutulacaktır.

KVKK kapsamında kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin bilgilere web sitemizde yer alan aydınlatma metnimizden http://dd.com.tr/index.php/kurumsal/kvkk/ ulaşabilirsiniz.

401-B: Pazarlama Müdürü pozisyonu başvuru formu:

Ad – Soyad (gerekli)

E-posta (gerekli)

İrtibat Numarası (gerekli)

CV (gerekli: pdf, doc veya jpg formatında)

Açıklama


genele açık seminer programı

Genele Açık Seminer programımız bulunmamaktadır.